sunnuntai 5. syyskuuta 2010

Hei Roomasta / Hello from Rome

Hei vaan ystävät, täällä taas. Viimeinen vuosi Roomassa alkoi. Pienet pojat ja minä lensimme tänne viikko sitten, Jussi ajoi Suomesta jo aiemmin. Kesä jatkuu täällä siitä mihin se heinäkuussa jäi tai siltä ainakin tuntuu, sillä lähelle 30 kipuavat lämpötilat edelleen. Eerolla on ollut viimeinen lomaviikko ja huomenna alkaa koulu.

Kirjoitan pian ja paremmalla ajalla uudemman kerran ja kerron koulunalusta ja syksyn suunnitelmista. Tähän loppuun kuitenkin pari rantakuvaa pojista. Viimeisen lomapäivän kunniaksi ajoimme rannalle; pojat nauttivat hiekasta ja merestä.

Brief greetings from Rome. Our last year here has begun. Smaller boys & me arrived here a week ago; Jussi a little bit earlier as he drove the car from Finland. Summer continues here, the daily temperatures reach almost 30 degrees. Eero has had his last week of vacations; tomorrow starts the Year 1.

I will write soon again to tell about the starting of the school and about our plans for this autumn. To celebrate the last day of summer vacation for Eero we drove today to the shore; here a couple of photos from there. The boys were enjoying the sea and the sun.





4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

voi jo viimeinen vuosi! mun on tultava uudelleen kylään! ehkä jopa paremmalla ajalla jos teille sopii?

olette niin kovin mukavaa seuraa. ja pienenä lisänä italialaiset raaka-aineet niiiiin loistavia.

<3siri

Anonyymi kirjoitti...

Hauska taas päästä lukemaan blogia. Paljon terveisiä teiolle kaikille. F&F

Johanna kirjoitti...

Kiitos kommenteista, Siri ja äffät! Siri, kyllä tänne tulla saa kunhan vain aikataulut sopii :-). Mitä kuuluu sinun syksyysi? Äffät, terveisiä myös sinne meiltä kaikilta! Soitellaan tällä viikolla joku ilta?

Anonyymi kirjoitti...

syksyyn kuuluu paljon hyvää ja yksi tylsä työ. blaah, mut onneks kivuuksia on enempi! viihdyn tosi hyvin raumalla ja alan palata voimiini viimevuotisen rankan työskentelyn jäljiltä. elämä on kivaa! ja ruoka edelleen hyvin mielenkiintoista ja jännää! kivaa lukea taas blogia!

siri