









Loman kohokohta selviää kuvasta kolme: sehän ui! Ilman kellukkeita!
Keskiviikkona pienin ja minä lennämme Suomeen. Jussi, Eero ja kohta kentältä saapuva faari matkaavat perässä autolla.
Rentouttavaa kesää kaikille! Palaamme bloggailemaan taas loppukesästä.
1 kommentti:
Hei taas. Näin tänään parit pienet pojat ja äidin sekä fammun Unajan tiellä. Kiire oli kova. Juna oli lähdössä Turusta. Harmi ettei ehditty tavata kunnolla. Ehkä sitten ensi vuonna. Hyvää kotimatkaa ja terveisiä Jussille Roomaan. Täällä on sade ja 13 astetta lämmintä. Nyt palellaan. terv. Päivi
Lähetä kommentti