perjantai 2. heinäkuuta 2010

Eino


täytti tänään vuoden.

Se osaa kävellä ja taputtaa. Sanoa äiti ja vauva ja mau. Se tykkää kissoista ja helikoptereista. Se kylpee mielellään ja suuttuu kun kylpy loppuu. Se pelkää Eeron junaradan vetureita, niitä, jotka kulkevat pattereilla. Se osaa paijata, vaikka sen paijaukset ovatkin läpsytyksiä.

Se on rauhallinen. Se ottaa maailmaa haltuun tutkimalla. Se etsii bussissa kontaktia toisiin ja kalastaa hymyjä.

Sillä on äitikausi meneillään.

Sen toinen nimi on Armas. Ei sitä sen paremmin voi kuvata.

Our baby turned one today.


4 kommenttia:

Margit ja Pasi kirjoitti...

Voi armas Armas!

Anonyymi kirjoitti...

Onnea Einolle! t. Munkkivuoren hitaat ja hikiset Aaro, Anni, Tiina & Pete

Johanna kirjoitti...

Eino Armas kiittää onnittelijoitaan!

Anonyymi kirjoitti...

1 vuotta on aina suuri merkkipaalu. Onnea vähän myöhästyneesti. Tuli käytyä siellä Italiassa palelemassa. Hellettä riitti Alppi Apuanellakin siinä 40 asteen kahden puolen.Toivottavasti nähdään Raumalla. t. Päivi