keskiviikko 14. huhtikuuta 2010

Blackbird

Tässä se kuuluisa Lockheed SR-71 Blackbird, kylmän sodan aikainen tiedustelukone, edestä ja takaa:








Ja sokerina pohjalla nosturiauto:

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Taas pitkästä aikaa lukemassa kuulumisianne ja katsomassa hienoja kuvianne. Onpa Eino muuttunut parin viime kuukauden aikana! Onkohan yhtä touhukas kuin meidän pikku-ukko :) Ja Eerolla on hirmuisen upea lentokone ja nosturi! Täällä Helsingissä on vihdoin hiekkalaatikot paljastuneet lumen alta ja lämpömittari käväisee yli kymmenessä asteessa harva se päivä. Ikinä ennen ei kevään tulo ole tuntunut näin ihanalta! Hyvästi sohjo ja lumivuoret :)

Hyvää vointia ja auringonpaistetta teillekin!

t. Saara

Margit ja Pasi kirjoitti...

MORJENS RAKENTAJA
NYT OLEN NÄHNYT UPEAT KUVAT TODELLA HIENOSTA BLACKBIRDISTÄ. LOISTAVAA TYÖTÄ OLET TEHNYT ISÄN KANSSA. KONE ON TODELLA HYVIN TEHTY. SE ON KAUNIS JA ULJAS.
MUISTAN LAPSENA KUULLEENI VÄHÄN SAMANLAISESTA LENTOKONEESTA. SEN NIMI OLI U-2. SITÄ KUTSUTTIIN MYÖS NIMELLÄ DRAGON LADY.
TERVEISIN FAARI

Johanna kirjoitti...

Hei,
Saara, kiva kun käyt täällä! Näistä pienistä: tuntuu tosiaan, että tässä iässä tapahtuu paljon jo viikossa... sama varmaan teidän Einarin kanssa! Eino(kin) on kova touhuamaan :-). Toivottavasti teillä kaikki mukavasti. Ihanaa kevättä myös sulle ja perheelle.

ÄFFÄT, Eero vastailee teille mahdollisimman pian (nyt on jo unten mailla). Voikaa hyvin ja kuullaan!!

Jussi kirjoitti...

MINÄKIN OLEN NÄHNYT U-2:N. U-2:TA EI OLE SAATU BLACKBIRDIN KULJETUKSEEN. OLEN KATSELLUT MYÖS OMIA OTTAMIA KUVIANI. NÄIN HASSUN KUVAN KUN EINO RIEHAANTUI PEILIKUVASTAAN. EINO ON PIENI, TOSI PIENI, HÄNESTÄ EI OLE HAITTAA. MUTTA AIKA HASSU HÄN ON. ÄSKEN SE KONTTASI YMPÄRIINSÄ. NYT ÄITI NUKUTTAA SITÄ. JOSKUS EINO ON KIIVENNYT PARVEKKEELLE IHAN ITSE JA MINÄ OLEN TEHNYT TÖITÄ. EINOSTA OLI TOSI TOSI PALJON HYVÄISYYTTÄ. JOSKUS SE ON OLLUT HÖPSÖ. ÄSKEN SE ITKI MUTTA NYT SE RIEHAANTUI MINUSTA. HÄN ON SIIS HERÄNNYT. TERVEISIN EERO.