
Siinähän se tulikin, viikon uutinen. Kyllä se on ihmeellinen. Sanoinko jo, että se osaa kontata? E un spettacolo.
Toinen uutinen on se, että ehkä viime viikonlopun lopun tunnelmani olivat sittenkin mahatautia. Tällä viikolla nimittäin sekä Jussi että Eero ovat viettäneet yöt ämpärin ääressä. Eero-parka aloitti perjantai-illalla ja jatkoi lauantaiaamuun asti, oikein pidemmän kaavan mukaan.
Tämä viikonloppu on siis ollut hiljaista kotoeloa. Mikä sekin on kyllä mukavaa. Eero on vaihteeksi rakentanut legoja ja minä lähinnä vahtinut ettei Eino pääse niihin käsiksi. Ollaan juotu kuppikaupalla maitokahvia ja Jussi on valmistanut puntarelleja (roomalainen erikoisuus, jotain salaatin ja heinän väliltä, hyvää). Tänään on kyläilty kanadalaisten ystävien luona tässä lähellä. Aurinko on paistanut täydellisen siniseltä taivaalta, lämpötila päivällä kymmenisen astetta. Öisin on untuvatäkki silti tarpeen, sillä nurkista ja ikkunoista vetää. Tämän aamun legorakentajalla tarpeen olivat myös hansikkaat. Paleli raukka.
7 kommenttia:
Ja täältä tulee nyt kommentteja oikein urakalla :) Yök, vatsatauti! Toivottavasti olo on jo parempi. Mahtava tuo Eeron huppari - ja sormikkaat!
Ja hurraa pikku-Einolle! Kyllä ihmisen kehitys on ihmeellistä :)
- A-K
Hei taas
Ehdin jo päivitellä että kaikenlaisia rokkotuksia pitää mennä ottamaan, muuta vika ei sitten ollutkaan ehkä siinä. Täällä Suomessa jo syyllistetään niitä, jotka eivät halua kyseistä rokotetta.He kuulemma tartuttavat muita ja pitävät epidemiaa yllä. Niin varmaan minäkin sanoisin jos olisin tilannut 5.2 miljoonaa piikkiä, joista ehkä 2 on otettu. No se siitä. Onpa hienoa nähdä kuinka lapset kasvavat. Nauttikaa nyt vielä tästä rauhallisemmasta vaiheesta, kohta varsinainen vipinä alkaa. Eerokin saa varoa tavaroitaan. Siitä voi kehkeytyä jopa riitaa kun Eino haluaa myös leikkimään eli sekottamaan toisen leikit. terv. Päivi
Voi ihana Eino! Ja ihana Eero! Einon täytyy olla ihan poikkeuksellinen konttauslahjakkuus ja Eeron maailman paras melkein viisivuotias legorakentaja! Kyllä täti Käpylässä on ylpeä!
Pahoittelut, että pidättelimme F&F-osastoa täällä niin pitkään, mutta eivätköhän he Italiaan saavu kuitenkin pikapikaa - ainakin jos se on Fammun kaasujalasta kiinni.
Kerttu on alkanut kiivetä esteiden yli ja Akseli on sanoittanut ensimmäisen kokonaisen laulunsa. Meillä siis kaikki hyvin.
Aurinkoa Roomaan!
Jenni
Onnittelut Eino! Kävelemisen voikin jättää väliin ja ruveta suoraan hiihtämään. Harjoitukset alkavat helmikuun lopulla. Opettaja toimii Eero, jolla on jo praktiikkaa kyllä.
terv. Pärnun ja huomenna Otepään F& F
ei oo totta, hän konttaa!
pahoittelut hiljaisuudesta sinnepäin. luen blogianne kyllä useinkin, mutta harvemmin tulee laitettua viestiä. mulla on jälleen alkanut välkkyä mielessä visiitti roomaan... laitan sähköpostia tässä joku päivä, kuulemisiin!
Terveisiä kaikille,
Anna, Jouni, Tilda & Veikko
Heippa!
Mikäli vaan tää linkitys toimii, niin tässä musiikkitervehdys Eerolle ja Einolle.
http://www.emi.fi/jukebox/play/608/hyvantuoksuinen
Mä vasta löysin nuo Ipanapat. Kivoja.
Kaikille blogin faneille kerrottakoon, että onnettaren suosikkina nautin italian herkkuja ja seurauksena olen kaksi kiloa isompi, enkä mahdu vanhoihin housuihini. No, sellaista se joskus on. Ja ehkä joulukinkullakin oli osuutta asiaan.
Ihania talvipäiviä sinne!
Kaarina
Hei,
kiitos A-K, sitä kehitystä tosiaan ihmetellään... Huppari muuten lienee tuttu :-)? Kovasti on ollut käyttöä sillä täällä kylmissä sisätiloissa.
Päivi, kovasti nautimme kyllä tästä vaiheesta ennen pahempaa vipinää... apua, siis sellainen on tulossa joskus...
Jenni-täti, ei haittaa F:ien viivyttäminen, heillä oli siellä(kin) hyvät syyt :-). Kertulle onnea liikuntarientoihin ja Akselille bänditouhuihin!
Äffät, te taidatte ainakin blogikuulumistenne mukaan (tai toinen teistä) olla varsinaisia hiihtohirmuja. Miten pysymme perässä? Jos vetäisitte meitä pulkassa?
Anna, kiva kuulla teistä, kuullaan lisää meilillä! Tildalle ja Veikolle isot terkut!
Ja Kaarina, kiitos linkistä, ihana biisi! Sitä paitsi 2 kiloa joulun jälkeen kuuluu asiaan :-). Kiva, jos herkuista oli iloa!
Lähetä kommentti