sunnuntai 23. marraskuuta 2008
Pikaisesti
Hengissä ollaan, ja kaikki hyvin kaikilla meillä kolmella. Juuri nyt vain elämä on ollut - normaalista poiketen - kiireistä. Olemme Jussin kanssa vuorotellen reissanneet Suomessa, ja minulla on viikon päästä deadline (palautettava 100 sivua puolivalmista tekstiä ohjaajille). Mikä tarkoittaa että olen vihdoin havahtunut kirjoittamaan kuin viimeistä päivää ja iltaa. Päivitän Rooma-arkeamme viimeistään deadlinen jälkeen; ehkä rakas miehenikin jo sitä ennen, kunhan saa uudestaan kirjattua itsensä blogiin...
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
3 kommenttia:
Hyvä Johanna.
Puhallan täältä Raumalta puhtia, virkeyttä, ja lujaa uskoa tekemiseen.
terv. PasiFaari
Hei,
Johannalle paljon voimia ja tsemppiä kirjoittamiseen. Terveisiä HYY-hulinoista, eilen vietettiin 140-vuotisjuhlaa ja vihittiin kolmas ylioppilastalo, Domus Gaudium, käyttöön.
Muuten elämä tavallisilla uomillaan, töitä, koiranulkoilutusta ja joulunodotusta. Lahjat on melkein valmiina. Torttujakin olen jo leiponut. Piparitaikinainspiraatiota vielä odottelen.
Miesväelle myös lämpöiset terveiset.
-Kaarina
Hei,
kiitos tsempityksestä Pasi ja Kaarina! Sain kirjoituksen eeilen lähtemään, huh helpotus. Nyt en ajattelekaan tutkimusta pariin päivään, sen verran meni viikonlopputöiksi.
Suuria halauksia sinne ja nautinnollista joulunodotusta!! Alankin tästä päivittää blogia...
Lähetä kommentti