Lauantaiaamut ovat viikon parhaita. Kaikki vielä edessä. Portieri pesee rappukäytävää, ja kaupunki heräilee, kun haen croissantit läheisestä Café Hungariasta (2 tavallista ja mulle suklaatäytteinen). Aamupäivällä kauan odotettu piirustuskurssi. Viikon paras lause tuli sieltä myös: ketjupolttajamaestro totesi, että "Lei a un bel segno." "Teillä on kaunis jälki." Halkean ylpeydestä. Leikkelen väitöskirjan silpuksi ja ryhdyn vapaaksi taiteilijaksi.
Pojat riehuvat piirustuskurssin ajan sisällä kalsareissa. Helposti saavat kolme tuntia kulumaan parvekkeella lotratessa ja leijonia leikkiessä, eivät muista syödä lounastakaan. Ohessa Eeron breikkausta eiliseltä.

Tänään aamulla Jussi sai aamiaisen sänkyyn. Lopun isänpäivää mies olikin hellan ja nyrkin välissä.


Huomenna arki. Toivottavasti lapsi olisi vähemmän väsynyt ja äitinsä enemmän tehokas kuin viime viikolla.
2 kommenttia:
Koska teidän Eero on Tuomas-veturi -asiantuntija, niin kysypä häneltä kuinka vanha Setä-veturi on. Meille on kehkeynyt tästä ongelma.
Lauri ja Olavi.
Lauri ja Olavi, kuka niistä on Setä-veturi? Siis on Tuomas ja Jori ja Diesel ym, mutta Setä-Veturi...? Sivistyksessämme on valtaisa aukko.
Lähetä kommentti