maanantai 14. heinäkuuta 2008

Huomenna lennetään

Matkalaukut odottavat eteisessä. Jussi ja Eero nukkuvat parvekkeella. Minä istun olohuoneen sohvalla päättelyä vaille valmis neulepaita sylissä ja mietin, mitä olen unohtanut pakata. Miina ja Manu, passit, lankakerät ja sadevarusteet ovat mukana.

Huomenna matkaamme Eeron kanssa Suomeen kuudeksi viikoksi, ja Jussi tekee perjantaina meille seuraa. Luvassa mummilaa ja fammulaa, mökkeilyä Eerolle rakkaassa Hirvikarissa, yhdet häät ja yhdet valmistujaiset. Jonkin verran myös töitä ja yksi konferenssi. Ennen kaikkea kuitenkin lomailua ja rakkaiden ihmisten tapaamista. Toivottavasti myös mansikoita ja uusia perunoita. Aamuhesaria ja valoisia iltoja.

Blogi siirtyy kesätauolle. Palaamme tänne taas elokuun lopussa. Ihanaa kesää kaikille!

2 kommenttia:

Jenni kirjoitti...

Hei vaan!

Täällä jo kovasti syksyisessä Helsingissä odotellaan, milloin ihana bloginne jatkuu... Olen kuullut huhuja, että Eero on nukkunut yhtäjaksoisesti 16 tuntia, pitääkö paikkansa? Entä miten teillä isommilla sopeutuminen arkeen on sujunut? Täällä Akseli on fammun kanssa ihan enkeli, Antin työt ovat käynnistyneet hyvin ja itse aina välillä kasiluokkalaisten tunnilla (kun "korsu" sana aiheuttaa puoli tuntia kestävää hihitystä ja riemua, varsinkin kun joku tajuaa lisätä sinne väliin sen "t" -kirjaimen) mietin, miten ihmeessä olenkaan päätynyt opettajaksi:) Vaan mukavaa on, vähän haemme sellaista vakiintuvaa arkea ilman flunssaa ja keittiön remontointia. Vai onko lapsiperheen arki ylipäätään koskaan normaalitilaa vai ainaista poikkeusta?

Halauksia sinne, antakaa kuulua itsestänne!

Jenni

Johanna kirjoitti...

Heippa Jenni! Kiitos viestistäsi. Voi kun kiva kuulla, että teillä Akselin hoidon alku on sujunut hyvin! Täällä kaikki hyvin, vaikka poikkeustilat meilläkin ennemmin voimassa kuin normaalius. Blogipäivitys on tulossa pikemmin kuin pian, Jussi juuri karsii kameran 586 kesäkuvasta leijonanosaa pois, että ne saa ladattua koneelle. Kaikkea hyvää teille ja halauksia takaisin koko 4-henkiselle perheellenne (fammu mukaanlukien)!
Johanna and the boys