perjantai 11. huhtikuuta 2008

Pikaisesti...

...kuulumisia: päivät ovat olleet tiiviitä töiden ja päiväkodin myötä. Yritän ottaa väitöskirjassani kiinni alkuvuoden hiljaisia kuukausia, jotta toukokuun tutkijakouluseminaarissa ei tarvitsisi piiloutua penkin alle. Tärkeimmät uutiset tällä hetkellä kuitenkin liittyvät taas pikkuisen korvaan: sunnuntaina oltiin piknikillä, alkoi korvakipu ja kuume nousi korkeaksi. Laski maanantaiksi. Tiistaina setä hollantilaisen vastaanotolle: päätettiin, että ensi viikon keskiviikkona putkitetaan korvat uudestaan (nyt putket irti ja korvat tukossa). Pari päivää elämä olikin taas normaalia; Eero päivät päiväkodissa (joka sujuu hyvin!) ja iltapäivät Adan puistossa. Eilen yöllä kuume taas nousi, ja nyt aamupäivällä pieni nukkuu levottomasti. Toivottavasti tulehdukset hellittävät, niin että päästään putkitukseen!

Ei kommentteja: