Tämä tuore blogi on tarkoitettu pienentämään maailmaa meidän kolmen blogittajan ja ystävien ja sukulaistemme välillä. Pyrimme kirjoittamaan tänne hyvinkin arkisia kuulumisiamme säännöllisesti (mitä ikinä säännöllisyys tarkoittaakaan). Samalla toivomme kovasti, että tekin kommentoitte blogissamme kertomalla omia kuulumisianne.
Aloitan kuulumisosion referaatilla kuluneesta päivästä:
- kaksi lamppua kiinnittetty Eeron huoneeseen
- yksi sitruunapuu siirretty isompaan ruukkuun parvekkeella
- pojat ajaneet puistossa törmäilyautoilla Johannan lukiessa kielitiedettä
- Eero ja Johanna käyneet Suomi-koulussa. (Kahden viikon Suomi-koulutauko näkyi siinä, että alkuosan tunnista Eero vietti tuolin alla piilossa. Onneksi keskiosa ja loppuosa matolla muiden kanssa.)
- Miina ja Manu -kirja luettu n. 8 kertaa
- pastaa syöty lounaaksi ja illalliseksi. Tässä pari kuvaa parvekelounaalta:


Lähipäivinä lisää tekstiä, tämä oli päänavaus. Nyt nukkumaan, buona notte!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti