keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

Vihdoin

Tulipa pitkä tauko! Syy kuuluu sille v-kirjalle. Maanantain ja tiistain välisenä yönä sain sen lähtemään ohjaajilleni. Jäi sinne vielä keskeneräisiä kohtia, mutta nyt on hyvä vaihe kuulla ohjaajien kommentteja; eli onko toukokuun esitarkastus realistista. Kunhan ehtivät raukat ensin kahlata nivaskan läpi. Ei käy kateeksi.

Kateeksi ei ole käynyt myöskään Jussia, joka on viime viikot hoitanut lapsia harva se ilta ja viikonloppu kun Pohanna on ollut kirjoittamassa. On ollut vaikea löytää yhteistä aikaa edes talopiirrosten kommentointiin, jotka nekin ovat kummasti kyllä edenneet. Pian saadaan jo hakea rakennuslupaa.

Huomaan ajatuksen pätkivän univelan takia. Laitan loppuun liudan kuvia ja kömmin sänkyyn. Kuvat ovat...

1) Hiihtolomalta helmikuun lopusta: Yövyimme Sorrentossa ja teimme päiväretken Caprille ja Pompeijiin. Capri oli vähintään yhtä kaunis mitä olin kuvitellutkin. (Huomatkaa myös erään kaunis karvalakki, joka muistuttaa läheisesti erään pohjois-afrikkalaisen valtion kiistellyn päämiehen päähinettä.) Pompeiji jäi vähän puolitiehen, kun seurueen pienin mies oli kovin väsynyt ja kiukkuinen siitä kun ei saanut vain rauhassa kaivella lapiolla Pompeijin isolla hiekkalaatikolla.









2) Luke Skywalkerista



3) Ranskalaisen rakkaan ystävän yllätysvierailulta; edellisestä tapaamisesta olikin vain 15 vuotta aikaa. Merci beacoup Ophèlie, Olivier & Rose de votre visite; on vous embrasse tres tres fort!


4) Jussin synttäriaamiaiselta ja -lounaalta lähikadun tavola caldasta. Huomatkaa, miten elegantti seuralainen minulla on alemmassa kuvassa.



Hyvää yötä, buona notte! Palaan ensi kerralla pikemmin!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Hyvä Johanna. Niin sitä pitää. Kiitos myös blokipäivityksestä. Eino on taas kasvanut ja Eeron Luke Skywalker-asu on todella hieno. Anakin kuvista päätellen ja varmaan muutenkin.
terveisin F & F