sunnuntai 6. maaliskuuta 2011
Pikapäivitys
Buona sera ja hyvää iltaa! Pikainen viesti vain tällä kertaa: täällä kaikki hyvin ja ollaan terveinä (vaikka Eino olikin alkuviikosta yli 40 asteen kuumeessa). Nyt vain vielä seuraavat kaksi viikkoa kaikki liikenevä aika menee minulla siihen tekeillä olevaan V-alkuiseen kirjaan. Inhokkisanani kiire, jota kovasti yritän välttää niin puheessa kuin tekemisissäkin, on siis (toivottavasti vain väliaikaisena) vieraana täällä. Yritän kuitenkin palata pian kirjoittamaan vähän kuulumisiakin (ja lataamaan kuvia, mm. meille muuttaneesta Luke Skywalkerista sekä kevättalvisesta Caprin saaresta). A presto. Buona notte.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
1 kommentti:
Voimia tuhannesti Johki! Iso halaus koko perheelle, T. Kaisa
Lähetä kommentti