Matkalle lähdössä. Huomatkaa itse tehty kiikari ja kaukoputki. Malliltaan "di ultima tecnologia", kuten portieerimme totesi.
Matkalla.
Perillä rannalla.
Snorklausta Elballa...
... ja snorklausta kotona
Ihana paikka. Kahdeksi yöksi tosin vähän turhan kaukana, sillä kaksi päivää meni matkustamiseen...
2 kommenttia:
Anonyymi
kirjoitti...
Hei rakas ystävä! Liikuttuneena katselen ihania kuvia ihanista lapsistanne. Tää on niin tätä: ihanaa. Meillä jo pienempikin ihana meni tarhaan. Istun siis toimivien yhteyksien äärellä töissä. Kivaa, muttei ihan yhtä ihanaa ;) Paljon terkkuja, ajattelen teitä usein! Heini
Hei Heini, ihana oli viestisikin, kiitos siitä! Paljon onnea töiden alkuun, on siinäkin puolensa :-). Ja halaus sinulle ja pojillenne. Oli niin kiva nähdä sua alkukesästä, harmi vaan etten poikia nähnyt.
2 kommenttia:
Hei rakas ystävä!
Liikuttuneena katselen ihania kuvia ihanista lapsistanne. Tää on niin tätä: ihanaa.
Meillä jo pienempikin ihana meni tarhaan. Istun siis toimivien yhteyksien äärellä töissä. Kivaa, muttei ihan yhtä ihanaa ;)
Paljon terkkuja, ajattelen teitä usein!
Heini
Hei Heini,
ihana oli viestisikin, kiitos siitä! Paljon onnea töiden alkuun, on siinäkin puolensa :-). Ja halaus sinulle ja pojillenne. Oli niin kiva nähdä sua alkukesästä, harmi vaan etten poikia nähnyt.
Lähetä kommentti