



Höpsy täytti tänään 3 kuukautta. Sen kunniaksi sankari nukkui tänään kahdet kahden tunnin päiväunet ja siitä reipastuneena kääntyi ensimmäisen kerran. Juhlistan tapahtumaa julkaisemalla korkealaatuisen kuvasarjan ihmeellisestä lapsestamme. Näin hienoja kuvia saa vain silloin, kun tähtää käsivaralla ja yrittää samalla saada kuvattavaa hymyilemään. Sanoinko jo, että Höpsy on ihana?
Pojat nukkuvat parhaillaan molemmat makuuhuoneessamme (Eero ei ole tainnut nukkua kesälomilta paluun jälkeen ainuttakaan yötä omassa sängyssään). Niin hiljainen nukkuja on Einokin, että pitää edelleen käydä välillä katsomassa, että pikkuisin hengittää. Jussi viettää laatuaikaa katsomalla Zorroa Berlusconin kanavalta. Minä odotan, että pyykkikone lopettaisi rummutuksensa ja pääsisin ripustelemaan viimeisiä T-paitoja. Huomenna lähdemme pariksi päiväksi pidennetylle viikonloppulomalle Elban saarelle, Toscanan edustalle. Elba on luonnonkaunis, Italian vähemmän tunnettu saari; kuuluisin se on ehkä siitä, että Napoleon oli saarella maanpaossa vuoden verran.
Näin iltaisin iskee usein koti-ikävä, Suomi-ikävä. Haikeus. Koti on tietysti täällä nyt, mutta eniten on ikävä omaa lapsuudenkotia ja vanhempia. Ei sille mitään voi.
Piristykseksi loppuun lisää hassuja kuvia viime päiviltä. Ylemmässä kuvassa Jussi ja Eino lounastauolla, alemmassa Eero ja minä ja vauvat lähdössä kauppaan. Eeron vauva on Eska-hylje.


Mukavaa viikonloppua kaikille!
8 kommenttia:
Kiitos uusista kuvista ja terinoista. Niiden kautta olemme aina hetken siellä teidän kanssanne ja te meidän kanssamme täällä. Ikävä on hyvä tunne, silloin ajatellaan läheisiä.
faari
Vielä toinenkin kommentti (näin harmaan pyhäpäivän ratoksi): ihan mahtavia tarinoita ja kuvia, kiitos! Toivottavasti teillä on oikein mukava pitkä viikonloppu. Jossain vaiheessa on kyllä aivan pakko päästä taas samaan paikkaan, olisi huippua nähdä teitä ihan livenäkin...
Edelleen A-K
Hei täältä Unajasta.
Kylläpä on komeat posket pojalla. On tainut olla ruoka-aikana kotona? Huomaan että Eerokin on saanut kantorepun ja pilkistää sietltä jotain kannettavaakin. Kyllä hän jo näyttää ihan koulupojalta. Niin se aika rientää. Täällä muuten sataa kaatamalla ja on muutama aste lämmintä. Rakeitakin on tullut ja pohjoisessa on ensilumikin nähty. Että silleen. terv. Päivi
Kun projektit mättää ja aikataulut painaa, käyn katsomassa Einon naamaa. Joka kerta tulee hyvä mieli!
tiina
Aivan mahtavia kuvia jälleen! Eero ja kantoliina ROFLMAO.
Terveisiä kaikilta täältä. Akseli on ihastunut kuuhun, hän vaatii joka ilta ja aamu että sitä ihaillaan. "Huoltomies hakee tikkaat ja ison raketin ja menee kuuhun."
Mutta mikä itskuja vaivaa? Mikseivät he ole lojaaleja Johtajalle?? Maledetto! Ajojahti! Miksi politiikkaa sotketaan politiikkaan. Syytesuoja takaisin. Kaikista laudoista on kuitit.
voi hänt ko hän o ihana!
toivottavasti tapaan hänet sit viim. joululomilla! se olisi ihanaa!
kaulahuivirikasta syksyä ja paljon terveisiä legoista hianoja avaruusmoduuleja rakentavalle eerolle minult!
Siri
Sydämeni suli kun löysin kokonaista 6 kommenttia täältä. Kiitos!!!
Hej Johanna kul att se att allt har gått bra med lillen. Tyvärr så hänger jag inte med i er finska riktigt men Irene brukar skvallre lite när hon läst vad jag har skrivit ut från denna blog. Jag såg just nu att di har en egen blogg också men jag har inte hunnit titta så mycket på den ännu.
Jag har skaffat mig en egen blog jag med. du finner den på:
http://persljud.blogspot.com/
Lähetä kommentti