sunnuntai 13. syyskuuta 2009
Sairastelua
Jussi potenut koko viikon keuhkoputkentulehdusta; nyt onneksi toipumassa antibioottien voimalla. Kumma kun ei aikuinen mies usko kaikkitietävää vaimoaan ajoissa eli että lääkäriin olisi voinut mennä aiemminkin kuin viidentenä sairaspäivänä. Minulla flunssa yrittää iskeä päälle. Torjun sitä juomalla Jussin herkkukaupasta tuomaa eukalyptushunajaa ja pitämällä fammun neulomia villasukkia jalassa. Kurjinta on, että Pikku Einokin on saanut jonkun pöpön; nenä vuotaa ja nukkuminen on kovin hankalaa. Gekko-Eero on ainoa, joka toistaiseksi jaksaa porhaltaa täysillä. Palaan kuulumisiin mahdollisimman pian, luvassa kuvakavalkadi Eino Enormesta.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti