keskiviikko 26. elokuuta 2009

Oomme kotona taas

Roomassa taas, helteissä. Takana pitkä ja vaiherikas kesä Suomessa. Tällainen armas tuli sitten mukaan sieltä meidän kolmen lisäksi.


Kuulumisia luvassa lähipäivinä!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

voi armasta miten suloinen vauva! :)

odotan innolla kuulumisia!

ihanaa syksyä ja näkemisiin!

siri

Johanna kirjoitti...

Kiitos Siri! Eino on hieno persoona.
Kirjoittelen kuulumisia lähi-iltoina, ihanaa syksyä myös sinulle - en olekaan kuullut, mitä päätit syksysuunnitelmiesi kanssa?!

Anonyymi kirjoitti...

Ihanaa kuulla kuulumisia täältä!

Paljon terveisiä Eerollekin, meillä oli meinaa huippukivaa viimeksi mummelilassa (lue: fammulassa), kun rakennettiin mm. avaruusmoduuli. hieno oli!

Muutan ens kuun vaihtees pitkin hampain takasi Helsinkiin Raumalta mielenkiintoisen työn perässä. Kuinkas niin?

Kirjoittelemisiin!

p.s. Einon isoveli esitteli Einon kyllä Tuomaksena mulle :))