Pienen perheen elämää Roomassa
voi armasta miten suloinen vauva! :)odotan innolla kuulumisia!ihanaa syksyä ja näkemisiin!siri
Kiitos Siri! Eino on hieno persoona.Kirjoittelen kuulumisia lähi-iltoina, ihanaa syksyä myös sinulle - en olekaan kuullut, mitä päätit syksysuunnitelmiesi kanssa?!
Ihanaa kuulla kuulumisia täältä! Paljon terveisiä Eerollekin, meillä oli meinaa huippukivaa viimeksi mummelilassa (lue: fammulassa), kun rakennettiin mm. avaruusmoduuli. hieno oli! Muutan ens kuun vaihtees pitkin hampain takasi Helsinkiin Raumalta mielenkiintoisen työn perässä. Kuinkas niin?Kirjoittelemisiin! p.s. Einon isoveli esitteli Einon kyllä Tuomaksena mulle :))
Lähetä kommentti
3 kommenttia:
voi armasta miten suloinen vauva! :)
odotan innolla kuulumisia!
ihanaa syksyä ja näkemisiin!
siri
Kiitos Siri! Eino on hieno persoona.
Kirjoittelen kuulumisia lähi-iltoina, ihanaa syksyä myös sinulle - en olekaan kuullut, mitä päätit syksysuunnitelmiesi kanssa?!
Ihanaa kuulla kuulumisia täältä!
Paljon terveisiä Eerollekin, meillä oli meinaa huippukivaa viimeksi mummelilassa (lue: fammulassa), kun rakennettiin mm. avaruusmoduuli. hieno oli!
Muutan ens kuun vaihtees pitkin hampain takasi Helsinkiin Raumalta mielenkiintoisen työn perässä. Kuinkas niin?
Kirjoittelemisiin!
p.s. Einon isoveli esitteli Einon kyllä Tuomaksena mulle :))
Lähetä kommentti