
Viime hetken postaus ennen tämän illan Suomi-lentoa. Pakattu on. Kuvassa vasemmalla näkyvä harmaa möhkäle ei ole kuitenkaan rantapallo.
Kiva mennä Suomeen. Ei tarvitse enää jännätä synnytyksen alkamista. Vaikka yhtäkkiä tuntuukin ihan haikealta. Erityisesti parvekkeen kesäparatiisia tulee ikävä; varsinkin nyt, kun siellä on kauan kaipaamani löhösohva (taattua Ikea-laatua). Siinä on suloista loikoilla. Ikävä tulee myös erästä 4-vuotiasta, joka onneksi tulee sunnuntaina perässä faarinsa kanssa.

Viikonloppu meni rauhallisissa merkeissä. Kuvassa pienin maalauspuuhissa.

Ikiliikkuja ehti viikonlopun aikana sairastaa 40 asteen kuumeen, toipua nopeasti ja jollain mystisellä tavalla satuttaa sen jälkeen jalkansa jossain niin, että ei tänään halunnut kävellä lainkaan. Saa nähdä, miten on sujunut päiväkodin vesileikkipäivä. (Lapset saivat tänään pukea uikkarit normaalien vaatteiden alle ja ottaa vesipyssyt mukaan. Niuho äiti ei halunnut ostaa pojalle pyssyä, joten tämä sai pikkuisen vettä suihkuttavan haikalan sen sijaan. Italialaiset lapset marssivat aamulla päiväkotiin metrin mittaisten vesirynkkyjen kanssa. Julmaa. Onneksi ruotsalaisella pojalla on asiat vielä huonommin; hänellä ei ollut edes kapista haikalaa.)
Pian nähdään.
1 kommentti:
Tervehdys!
Jälleen mainio kuva blogissa tuo rantapallo;)
Onnea viime metreille Johanna. Olisi mukava tavata teitä jos viivytte Suomessa pidempään kesällä. Voikaa hyvin koko poppoo.
T: Kata, Mikko, Elias ja Siiri
Lähetä kommentti