perjantai 28. elokuuta 2009

Kesäkuvia











Ennen Italian-kuulumisia lyhyt kuvaraportti kesästä: alkaa Eeron ja papan lammenrakennuksesta Espoossa, jatkuu merikuvilla Rauman saaristosta, sitten Pikkuisen ensipäiviä sairaalassa ja vanhassa kodissa Vallilassa, loppupupolella kuvia Eeron lempipaikasta Hirvikarin saaresta, ja sikermä loppuu Eino Armas Tuomaksen ristiäisiin.

Tarinat Roomasta jatkuvat pian!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Onpa ihania kuvia! Ja huippua, että tarinoitakin on tulossa... Voimia sinne helteisiin!

- AK

Anonyymi kirjoitti...

Tosi hienoja kuvia taas! Tomas kovasti puhuu Eerosta ja just eilen kysyi, että äiti asuuko se Eero Saksassa?
Terveisiä pojille!
T: tuula, Tomas ja Jenny

Anonyymi kirjoitti...

Ihania kuvia! Oikein paljon onnea pienestä Einosta koko perheelle! Ja terveiset meiltä!
t. Pia, Jukka, Matias ja Oskari

Johanna kirjoitti...

Kiitos kommenteista teille kaikille! AK, kirjoittelen sulle lähiaikoina. Tuula, kovasti terveisiä lapsille Eerolta! Pia & Jukka, toivottavasti näemme jossain vaiheessa täälläpäin!